منتديات الشهد
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥
♥أهــلاً ♥ وسهــلاً ♥ في ♥ منتدي ♥ الشهد ♥ ملتقي ♥الاصدقاء ♥




 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
nadia
مشرفه شهد التراث والامثال الشعبيه
مشرفه شهد  التراث والامثال الشعبيه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4515
العمر : 32
البلد : مغربية وأفتخر
المزاج : هادئة
الرتبة :
نقاط : 773
تاريخ التسجيل : 22/09/2008

مُساهمةموضوع: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الإثنين أكتوبر 20, 2008 10:39 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

طبعاً الكل يعرف لبعة كمال الاجسام او كما يسميها البعض لعبة الحديد . وعلى رأي المثل اللي يقول

ما يفل الحديد إلا الحديد Very Happy

نريد من كل شخص يقول رأيه فيها ويقول لنا عن السبب اللي بنى رأيه عليه .

وسوف اترككم مع هذه الصور لأبطال العالم لتلك اللعبه

هذا بطل العالم فيها


ايضاً هذا بطل من ابطال العالم واسمه

شون راي



تحياتي


_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الطير الشادى
عضو فضي
عضو فضي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6977
العمر : 28
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه تخصص(سكرتاريه دولية)
المزاج : كول على طول
الرتبة :
نقاط : 2528
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الإثنين أكتوبر 20, 2008 10:46 pm


يخربيت عقلك يا نادية
بقيتي منهم وفيهم ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انا بقيت أشومهم البنأدمين كأنهم مخدر دول ههههههههههههههههههههههههه
على فكرة يا نادية انا نفسي أتخانق مع واحد وأشوف ازاي هيخبصني ولا هيعمل فيا ايه
تقبلي مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو عمر
مشرف الشهد الرياضى
مشرف الشهد الرياضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 304
العمر : 43
البلد : فلسطين
الرتبة :
نقاط : 98
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الثلاثاء أكتوبر 21, 2008 12:45 am

الله ينور عليكي يا نادية

مشاركة روعة منك وموضوع جميل جدا

والصور حلوين كتير طبعا الصورة الاولى لبطل الاوليمبيا
روني كولمان

وطبعا السنه هاي 2008 خسر البطوله لصالح
البطل دكستر جاكسون بطل مستر اوليمبيا 2008

وانا اقولك رايي في لعبة بناء الاجسام وهدا اسمها الصحيح


لعبة ممتازة جدا وبتعطي الجسم عنصر مهم من عناصر اللياقة

وهي القوة

وبعدين بتخلي الانسان يحافظ على جسمه من الترهلات وتراكم الدهون

بالاضافة للمظهر الحسن

هدا باختصار لان فوائدها كرياضة كتيرة جدا


ارجو من باقي الاعضاء التعليق على هدا الموضوع

وطبعا نورا اللي منورة منتدى بناء الاجسام والرياضة

بتحب هاي الرياضة كتير

ههههههههههههههههه

وانشاء الله لما نورا تبدا في ممارسة اللعبة

هتخبص كل هدول اللي انت شايفاهم

والا شو رايك يا نورا



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
المدرس الاول
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 10541
العمر : 39
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : إداري
المزاج : الحمد لله علي كل حال
الرتبة :
نقاط : 8479
تاريخ التسجيل : 26/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الثلاثاء أكتوبر 21, 2008 1:01 am

ابو عمر رائك هو الصواب

لا يفتي ومالك في المدينه

انا مش هتكلم عن كمال الاجسام

انا هتكلم النهارده علي ابو عمر

ابوعمر انسان رياضي

بيمارس كمال الاجسام من فتره

هو انسان رياضي

من الاخر
بينفع في الخنقاااااااااات

ربنا يبعدنا عنها يا رب

شكرا علي الموضوع يا ناديا

دمتي بحفظ الرحمن
تقبلوا فائق الاحترام

_________________








montadyatelshahd@live.com
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://friendly.ahlamontada.com
ابو عمر
مشرف الشهد الرياضى
مشرف الشهد الرياضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 304
العمر : 43
البلد : فلسطين
الرتبة :
نقاط : 98
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الثلاثاء أكتوبر 21, 2008 1:17 am

حبيبي يا سيمو

انت راجل رياضي برضو

وافتي براحتك

ورايك مهم دايما

وبرضو من فوايد بناء الاجسام انها بتنفع في الخناقات

وهاي من مدير المنتدى

يا ريت باقي الاعضاء

يردوا على موضوع اختنا ناديا

ويقولوا رايهم

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الطير الشادى
عضو فضي
عضو فضي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6977
العمر : 28
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه تخصص(سكرتاريه دولية)
المزاج : كول على طول
الرتبة :
نقاط : 2528
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الثلاثاء أكتوبر 21, 2008 8:39 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه ان شاء الله يا أبو عمر
بس ما بدي اكون زيهم كدة
تقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mona tawfek
مشرفه الشهد العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 9918
العمر : 29
البلد : فى قلب الحبايب
العمل/الترفيه : طالبه بكليه علوم
المزاج : الحمد لله على كل حاااااااال
الرتبة :
نقاط : 6575
تاريخ التسجيل : 02/10/2008


مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الأربعاء أكتوبر 22, 2008 9:07 pm


شكرا يا ندوشه على الصور
وشكرا ليك يا ابو عمر على الرياضة
انا بتفق معاك فى انها كتير مهمة بس فيه ناس بتستغل ده ف حاجات غير مشروعة ودول طبعا لا يقال عنهم رياضيين انما هم للاسف رياضيين بالاسم فقط اما الفعل....... فلا
لان الرياضة ف الاصل اخلالالالالالالالالالالالالالالالالاق
تقبل مرورى

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://www.balligho.com/index.htm
ابو عمر
مشرف الشهد الرياضى
مشرف الشهد الرياضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 304
العمر : 43
البلد : فلسطين
الرتبة :
نقاط : 98
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الأربعاء أكتوبر 22, 2008 10:03 pm

شكرا الك كتير
اختي منى على المشاركة

القاعدة ان الرياضة اخلاق

بل نضيف ايضا ان الرياضه تروض النفس

وتزيد من تواضع الانسان

وتنمي الاخلاق الحميدة داخل من يمارسها

وبالفعل الرياضة اخلاق


لكن القلة وهم ليسوا رياضيين يستغلوا

الرياضة في اهداف خبيثة

وهنا يجب ان نذكر ما قاله عمر بن الخطاب رضي الله عنه


"علموا اولادكم الرماية والسباحة وركوب الخيل "
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الطير الشادى
عضو فضي
عضو فضي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6977
العمر : 28
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه تخصص(سكرتاريه دولية)
المزاج : كول على طول
الرتبة :
نقاط : 2528
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الخميس أكتوبر 23, 2008 3:26 pm


صح لسانك يا أبو عمر
تسلم يارب
وان شاء الله هخلي يتعلموا الرماية وركوب الخيل
هههههههههههههههههههههههه
تنقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nadia
مشرفه شهد التراث والامثال الشعبيه
مشرفه شهد  التراث والامثال الشعبيه
avatar

انثى
عدد الرسائل : 4515
العمر : 32
البلد : مغربية وأفتخر
المزاج : هادئة
الرتبة :
نقاط : 773
تاريخ التسجيل : 22/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الخميس أكتوبر 23, 2008 9:47 pm

[size=29]والله صراحه لا اعرف ماذا اقول !!!
اشكركم كل الشكر على مروركم على المشاركه المتواضعه والتي زينها ردكم الرائع يا رائعين .

لعبة كمال الاجسام لعبة رائعة ومفيدة للجسم

لانها تحرق الدهون وتحافظ على رشاقة الجسم
وافضل شي ان الشخص يبني جسمه بشكل معقول مهو مثل اللي في الصورة

على العموم الرسول صلى الله عليه وسلم يقول (( المؤمن القوي خير واحب الى الله من المؤمن الضعيف............ الحديث ))

اكرر شكري لكم وتقبلو مروري



_________________


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الطير الشادى
عضو فضي
عضو فضي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6977
العمر : 28
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه تخصص(سكرتاريه دولية)
المزاج : كول على طول
الرتبة :
نقاط : 2528
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الجمعة أكتوبر 24, 2008 12:46 pm

اوكي انا معاكو الرياضة ولا في أحلى منها
بس زي هييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك
لالالالالا مش معاكوا بهادا الشي
الواحد بيكون أنيق ورشيق مش عامل زي الحيط وجسر الله وكيل هههههههههههههههههههههههههه
والله الواحد منهم عن عشرطعشر واحد مننا هنا هههههههههههههههههههههههه
تقبلوا مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو عمر
مشرف الشهد الرياضى
مشرف الشهد الرياضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 304
العمر : 43
البلد : فلسطين
الرتبة :
نقاط : 98
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   السبت أكتوبر 25, 2008 1:17 am

فعلا يا نورة هؤلاء الابطال

مثل ما شبهتيهم بالحيط فعلا

بس من الصعب والصعب جدا الوصول

الى هذه الكتل العضلية الرهيبة

من يمارس هذه اللعبة كهاوي دون احتراف

يحصل على رياضه مفيدة

وشكل جمبل وانيق

ويستفيد من ممارسة اللعبة


ولكن راي العالم في هؤلاء الابطال انهم اجمل اجسام في العالم

وهذا رايي الشخصي

ويكفي ان تعرفي ان ما يحصلون عليه مقابل

العرض امام الجمهور

في افتتاح المحلات الرياضيه كدعاية لها

ملايين الدولارات مقابل عرض

لا يتعدى العشر دقائق



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الطير الشادى
عضو فضي
عضو فضي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6977
العمر : 28
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه تخصص(سكرتاريه دولية)
المزاج : كول على طول
الرتبة :
نقاط : 2528
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   السبت أكتوبر 25, 2008 12:23 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه
يخرابي عليك يا أبو عمر باين عليك ناوي تصير زييهم
؟؟؟؟؟؟
دول انيقيين دوووووووووول؟؟انا بحترم رأيك جدا جدا جدا جدا
تقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ابو عمر
مشرف الشهد الرياضى
مشرف الشهد الرياضى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 304
العمر : 43
البلد : فلسطين
الرتبة :
نقاط : 98
تاريخ التسجيل : 20/05/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   السبت أكتوبر 25, 2008 11:36 pm

ههههههههههههههههههههههههه

انا ما بفكر اصير زيهم يا نورة


لانه علشان اصير زيهم بدي الاف الدولارات

وبعدين انا هاوي على قدي


ووزني 72كجم


وهاي الفئة اللي بلعب فيها

اوزان هؤلاء الابطال فوق 105 كجم



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الطير الشادى
عضو فضي
عضو فضي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6977
العمر : 28
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه تخصص(سكرتاريه دولية)
المزاج : كول على طول
الرتبة :
نقاط : 2528
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   السبت أكتوبر 25, 2008 11:42 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
دول عجول دول قدي مرتين على فكرة
خليك جنتل يا أبو عمر
وما تزيد اكتر من 75
تقبل مروري
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة البحر
عضو فضي
عضو فضي
avatar

انثى
عدد الرسائل : 1708
العمر : 25
البلد : فلسطين
العمل/الترفيه : الرسم
المزاج : هادية
نقاط : 1390
تاريخ التسجيل : 26/09/2008

مُساهمةموضوع: رد: ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟   الأربعاء أبريل 01, 2009 6:52 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ازاى ده مستحمل نفسة وجسمه بايظ كده
كل حته توزن طن ويمكن اكتر
تسلمى يانادية على الصور
مع انى بخاف منهم
تقبلى مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ما هو رأيك في لعبة كمال الاجسام ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الشهد :: 
الشهد الرياضية
 :: كمال اجسام
-
انتقل الى: